שיפוץ דירה הוא תהליך מורכב שדורש תכנון מוקדם. מטרת התכנון היא להתייחס לכל העבודות שמתבצעות מעל ומתחת לפני השטח ולכן חברה שמתמחה בענף הבנייה מעסיקה עובדים מיומנים עם ידע מוכח באינסטלציה ובעבודות שיפוצים. בזכות הידע הזה יכולה החברה לספק שירותי אינסטלציה כדי לפתור בעיות בצנרת בזמן אמת, להקטין את עלויות הפרויקט עבור הלקוח הפרטי ולמנוע תקלות.

מה כוללים שירותי אינסטלציה?

שירותי אינסטלציה שניתנים עבור המגזר הפרטי כוללים התמקדות בכמה תחומים. השירות העיקרי הוא הקמת מערכות אינסטלציה בבתים ודירות וכתחליף לצנרת הישנה, בדרך כלל במסגרת עבודות שיפוצים. את מערכות האינסטלציה החדשות מקימים על פי סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ולפי צרכי הלקוח. מספר הנפשות בבית, אופי השימוש בצנרת וסוג החיבור למערכת הביוב העירונית קובעים איזו מערכת אינסטלציה כדאי להקים. כמו כן, שירותי אינסטלציה במסגרת שיפוצי בתים פרטיים כוללים תיקונים, התקנת כלים סניטריים, תיקון פיצוצי צנרת וכמובן טיפול במוקדי נזילות וסימני רטיבות.

למה לשלב עבודות אינסטלציה בבנייה ובשיפוצים?

רוב הלקוחות במגזר הפרטי מתייחסים לשיפוץ כתהליך שמטרתו רק לשנות את המראה הדקורטיבי של הבית, אך חשוב מאוד להביא בחשבון גם את ההשפעה של מערכות האינסטלציה והביוב על איכות החיים. תהליך בנייה וחידוש בית פרטי כרוך מטבע הדברים בהרמת מרצפות ושבירת קירות ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות כדי לתקן בעיות שקשורות לצנרת. הקמת מערכת אינסטלציה חדשה או תיקון למערכת קיימת מבטיחים שקט לאורך זמן. הם מאפשרים התאמה של הבית לסטנדרטים המקובלים וחוסכים הוצאות על תיקונים בעתיד. מעבר לכך, זול ונוח יותר לתקן את הצנרת תוך כדי השיפוץ מאשר בשגרה.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

חברת י.ר אשכנזי מציבה את הלקוח בראש סדר העדיפויות ומאמינה שצריך לרכז את כל שירותי הבנייה תחת קורת גג אחת. אנחנו בחברה מתמחים בבנייה ויזמות עבור המגזר הפרטי ומיישמים טכנולוגיות מתקדמות כדי להשיג את התוצאה הרצויה. מלבד עבודות חשמל, עבודות צבע ועיצוב או בניה בגבס ושיפוצים מסוגים שונים, אפשר לתאם דרכנו גם עבודות אינסטלציה מיוחדות. אנו מתמחים בהקמת ותיקון מערכות אינסטלציה תוך כדי שיפוצים ומזמינים גם אותך להתרשם מתיק העבודות.

צילום: נדב פקט


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?