פתיחת עסק מחייבת התנהלות מול הרשויות וקבלת רישיון מהעירייה – כאשר כדאי להביא בחשבון כי אישורים מן הסוג הזה נדרשים גם לאחר שיפוץ עסק קיים. הדרך הטובה ביותר לקבל את האישורים במהירות ולהתחיל בפעילות העסקית היא לבצע את השיפוץ או ההקמה עם קבלן מנוסה.

הדרישות מקבלן שיפוצים בהקמת עסק

התפקיד של קבלן שיפוצים הוא להעמיד את הלקוח העסקי בראש סדר העדיפויות ובמידת הצורך להציע גם שירותים נוספים. 

יש כמה דרישות עליהן צריך קבלן שיפוצים להקפיד בתהליך המורכב של שיפוץ או הקמת עסק חדש. ראשית, עליו להוכיח ניסיון של כמה שנים לפחות והיכרות יסודית עם המגזר העסקי. מתן שירותי בנייה למגזר העסקי שונים מאלו של המגזר הפרטי. במגזר העסקי יש חשיבות גדולה לעמידה בלוח זמנים וניתן לבצע פרויקטים במהירות גם באמצעות עבודות לילה מסביב לשעון. מעבר לכך, החברה שמבצעת את הבנייה צריכה להיות בעלת פוליסת קבלנים ולהקצות צוות מיומן לטובת המשימה.

מה מקבל בעל העסק?

כאשר מדובר בהקמת עסק, בעל העסק מתווה מדיניות וקובע את מסגרת התקציב. בתמורה, הוא זכאי לקבל שירותי בנייה שמאפשרים לו להתחיל את הפעילות העסקית תוך זמן קצר ככל האפשר. במקרה של שיפוצים מקבל בעל העסק שירות עם ערך מוסף כי הוא יכול לשדרג את המקום שעומד לרשותו לטובת קהל הלקוחות והעובדים. השיפוץ הוא השקעה משתלמת מבחינת בעלי עסקים, היות שבעזרתו ניתן להתאים את המקום לסטנדרטים של עיצוב, בטיחות ונוחות. הדבר החשוב מבחינת בעל העסק הוא לבצע את השיפוץ או הבנייה עם קבלן מוכר ומקצועי.

מכירים מקרוב את הדרישות שלך

אנחנו בחברת י.ר. אשכנזי מבינים במה כרוך תהליך שיפוץ והקמת עסק כאשר מאחורינו שנים של ניסיון ולרשותנו צוות מתורגל שמתמחה בשיפוץ מסחרי כללי או ספציפי. דרכנו ניתן לתאם עבודות צבע ושפכטל ובידינו פוליסת קבלנים שמקנה כיסויים מגוונים. כמו כן, אנו מציעים אפשרות לאחזקה חודשית עם מוקד תפעול 24 שעות, במטרה לרכז תחת קורת גג אחת את כל שירותי הבנייה והשיפוצים ללקוחות במגזר העסקי. ביכולתך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולתאם פגישה עם קבלן שיפוצים מוסמך.


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?