האווירה במסעדה קובעת את היקף הפעילות העסקית ושביעות הרצון של הלקוחות. מבחינת בעלי עסקים בענף המזון ומשקאות, הדרך הטובה ביותר להשפיע על האווירה היא באמצעות עיצוב של חלל הפנים והחוץ. שיפוץ חד פעמי יכול לשדרג את המקום ולהציב אותו בשורה אחת עם המסעדות המובילות בארץ. כמו כן, תכנון אדריכלי מקיף צריך להיות חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים של בניית עסק כבר בשלבי הקמת המסעדה.

מה כוללים שירותי בנייה בענף המסעדות?

ענף המסעדות מחייב התייחסות מקצועית מצד קבלני בנייה מוסמכים. בניגוד לפרויקטים של בנייה ושיפוצים ללקוחות פרטיים, במגזר העסקי יש קודם כל דגש על עמידה בלוח זמנים. תיאום של שעות השיפוץ יכול למנוע פגיעה בפעילות המסעדה או בסועדים. עמידה בלוח זמנים משפיעה על הספקים שמגיעים למסעדה מדי יום, על הלקוחות הקבועים וכמובן על העובדים. כתוצאה מכך, שירותי בנייה בענף המסעדות כוללים לא רק שירות מקצועי ואדיב אלא גם עבודה מסביב לשעון והתחייבות לסיום הפרויקט במהירות.

היתרונות של בניית עסק לפי תכנון אדריכלי

תכנון אדריכלי מאפשר בניית עסק בענף המסעדות לפי תקציב מוגדר מראש ועל פי צרכים מדויקים של בעל המקום. בעזרת התכנון האדריכלי של חברת בנייה עם פוליסת קבלנים ניתן ליישם טכנולוגיות מתקדמות ולהשתמש בחומרי גלם איכותיים. בניית עסק והקמת מסעדה מחייבים גם התאמה לדרישות רגולטוריות של העירייה, כיבוי אש ועוד. יש להביא בחשבון את התנאים לקבלת רישיון עסק כבר בשלבי ההקמה ולהתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון בענף הבנייה.

חוסכים לך זמן וכסף

חברת י.ר. אשכנזי מתמחה בשירותי שיפוץ והקמת מסעדות ומציעה אפשרות לליווי אדריכלי צמוד וליווי עיצוב פנים לבעלי עסקים. אנחנו מציבים את הלקוח בראש סדר העדיפויות ומעמידים לרשותך צוות מיומן. רק דרכנו ניתן לתאם שיפוץ מהיר, ללא הפרעה ועם אפשרות לעבודה בשעות הלילה. אנו מספקים שירותי שיפוץ מסחרי כללי ומתמחים גם בצבע ושכפטל. בגמר העבודה נדאג לניקיון ולחזרה מלאה לשגרה כדי שהסועדים שלך יהיו מרוצים. רוצה לשפץ את המסעדה או לקבל הצעת מחיר מסודרת על בניית עסק? אחד הנציגים שלנו יוכל לעמוד לרשותך כבר עכשיו.

מסעדה


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?