העיצוב והמראה של בתי קפה קובעים את היקף הפעילות שלהם לא פחות מאשר התפריט והמחירים. לכן, כשמדובר בהקמת בית קפה, בעלי עסקים בענף ההסעדה מבינים בדרך כלל שאין להם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. הדרך היחידה לשכנע לקוחות חדשים להיכנס לבתי קפה היא לעצב אותם בהתאם למסר שאותו רוצים להעביר, כאשר במקביל יש לדאוג גם לשיפוץ תקופתי שימנע הופעת סימני בלאי ושחיקה.

מה מיוחד בעבודות שיפוץ לענף ההסעדה?

הסעדה היא ענף ייחודי בתוך המגזר העסקי ולכן גם עבודות שיפוץ והקמת בתי קפה מבוצעות בצורה מיוחדת. ראשית, מומלץ לרכז את כל שירותי הבנייה תחת קורת גג אחת ולהתייעץ עם אדריכל עוד לפני הקמת בית קפה חדש. כך ניתן לחסוך הוצאות מיותרות ולשאוב השראה מעיצובים של בתי קפה אחרים בארץ ובעולם. שנית, יש לוודא התאמה של החלל המסחרי לצרכים הפונקציונאליים והאסתטיים. בית קפה הוא מקום שמפעיל מטבח ונדרש לעמוד בסטנדרטים מחמירים של היגיינה. רק כך יכולים בתי קפה לקבל רישיון עסק ולהפעיל אותו לפי תקנות כיבוי אש וגורמי אכיפה אחרים.

הקמת בית קפה באופן הנכון

תהליך נכון של הקמת בית קפה כולל קביעת תקציב והגדרה מסודרת של לוח הזמנים. שיפוץ מהיר המתוזמן נכון, למשל, לא אמור להפריע לפעילות השוטפת של העסק או ללקוחות, אך במהלך ההקמה יש להביא בחשבון עיכובים לא צפויים. הדרך להתמודד עם העיכובים הללו היא לוודא עבודה של צוות מיומן. בנוסף לכך, כדאי לדעת שקבלני ביצוע עם ניסיון מסוגלים להקים בתי קפה גם בסביבה מסחרית צפופה ולהפנות את תשומת ליבו של הלקוח לנקודות תורפה בטיחותיות.

העסק שלך והקפה הראשון עלינו

בחברת י.ר אשכנזי מכירים מקרוב את הדרישות הספציפיות של בעלי עסקים וגאים להציע מגוון רחב של שירותים במחירים מפתיעים. דרכנו תוכלו לתאם שיפוץ מהיר של בתי קפה מול חברה שמחזיקה פוליסת קבלנים וליהנות גם מליווי אדריכלי צמוד וליווי לעיצוב פנים. היום כבר אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר ואפשר להקים כל חלל מסחרי בדיוק לפי התכנון המוקדם. כל מה שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ולשמוע על הקמת בית קפה בתקציב משתלם במיוחד.

שיפוץ והקמת בית קפה


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?