לעבודות עיצוב ובניה בגבס משמעות גדולה עבור בעלי בתים ודירות פרטיות. עבודות גבס מתבצעות בבניית בתים חדשים ושיפוץ בתים קיימים, תוך ניצול העובדה כי השימוש בגבס מוזיל בצורה משמעותית את עלויות הבנייה והשיפוץ ומאפשר גמישות אדריכלית. יתרה מזאת, ניתן לבחור בין סוגים שונים של מחיצות ותקרות מגבס על מנת להשיג בידוד אקוסטי ומראה דקורטיבי מרשים.

מה כוללות עבודות גבס בבית פרטי?

עבודות גבס בשיפוץ ובניית בתים פרטיים כוללות בעיקר הקמת תקרות אקוסטיות מכל הסוגים. תקרה אקוסטית מונעת מעבר של רעשים בין חללים שונים, יכולה לשמש תקרה נוספת ומונמכת וניתן גם להפריד בעזרתה בין חדרי שינה, סלון, חדרי אורחים, מטבח, חלל כניסה או יציאה ועוד. כמו כן, במסגרת עבודות גבס בבית פרטי יש אפשרות לבנות מחיצות אקוסטיות קבועות או ניידות. הבחירה בסוג התקרה והמחיצה היא פונקציה של צרכי הלקוח והתכנון שמבוצע טרם השיפוץ בעוד הדגש העיקרי צריך להיות על עיצוב ובניה בגבס תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים עם תו תקן בטיחותי.

היתרונות של עיצוב ובניה בגבס

השימוש בגבס מתאפיין ביכולת עיצוב וגימור ברמה גבוהה ובגמישות עיצובית. העבודה עם גבס מהירה יותר בהשוואה לשימוש בבטון, הוא מתייבש בתוך שעות בודדות והוא מאפשר לשמור על טמפרטורה אופטימאלית בחום ובקור. מעבר לכך, במסגרת עיצוב ובניה בגבס בבית פרטי ניתן לתאם מול אנשי מקצוע עבודות מיוחדות להנמכת תקרות, הקמת מזנוני גבס או בניית נישות גבס מעוצבות. כדאי לנצל את היתרונות של הגבס בהכנה לטלוויזיית פלזמה ו-LCD או בבניית קרניזים סביב התקרה. אופציה נוספת היא לבצע עבודות גבס לבניית מזנונים בשילוב עם חומרים אחרים.

ליווי של מומחה גבס משלב התכנון ועד הביצוע

חברת י.ר אשכנזי מתמחה בשיפוצים, בנייה ויזמות ויכולה להעמיד לרשות הלקוח הפרטי מומחה גבס משלב התכנון ועד גמר הביצוע של הפרויקט. אנו מקפידים על שירות מקצועי ואדיב ומיישמים טכנולוגיות גבס מתקדמות גם בשיפוץ בתים ישנים ודירות חדשות. אסטרטגיית פיתוח מתקדמת מאפשרת לנו לבצע עבודות גבס לשביעות רצון הלקוח וניתן להשאיר פרטים באתר כדי לתאם מולנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

בניה בגבס פנים וחוץ


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?