צביעת חלל הפנים או החוץ מתבצעת על ידי בעלי בתים פרטיים במספר הזדמנויות שונות. ניתן לצבוע את הבית במהלך שיפוץ וכך לחדש ולרענן את חלל הפנים, או לעשות זאת לאחר פיצוץ בצנרת והצטברות כתמי רטיבות ונזילות. עבודות צבע מומלצות גם בבתים ישנים ובמקרים של בלאי ושחיקה. הדגש בעבודות צבע למגזר הפרטי הוא על שימוש בצבעים הנכונים ועל התאמת אופי הפרויקט לצרכי הלקוחות. 

איך מבצעים עבודות צבע בבית פרטי?

אנשי מקצוע שמגיעים מהתחום של שיפוץ וחידוש מבנים מקפידים על סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות כאשר הם מבצעים עבודות צבע. ראשית, עליהם להכיר סוגים שונים של צבעים ולבחור צבע בעל תכונות היצמדות טובות. צבע כזה יכול להגן על הקיר מפני עובש ובמקביל גם להעניק ערך מוסף אסתטי ודקורטיבי. שנית, חשוב להשתמש במכשור מתקדם על מנת ליישם כמה שכבות של שכפטל. שכפטל בכמה שכבות מחזק את הצבע ומבטיח אחידות בין הגוונים הנבחרים. כמו כן, צביעת בית פרטי לתיקון פגמים בקירות אפשרית רק לאחר שמכינים את השטח עם עבודות שכפטל מדויקות.

היתרונות של צביעת בית

צביעת בית פרטי היא השקעה משתלמת מאוד מבחינת לקוחות במגזר הפרטי. זול יותר לצבוע את הבית מאשר לשפץ אותו ואת התוצאות ניתן לראות באופן מיידי. אפשר להחליט על עבודות צבע בחדרי שינה של הורים וילדים בלבד, או לנצל את ההזדמנות ולצבוע את כל הבית מהיסוד. הצביעה מעלה את ערך הבית הפרטי לפני מכירה ומתאימה גם למי שמתכנן רכישת נכס להשקעה. נוסף על כך, צביעת בית מתבצעת תוך יישום טכנולוגיות מתקדמות ועם התחייבות לעמידה בלוח זמנים.

עבודות צבע מתחילות אצלנו

י.ר אשכנזי הוקמה כחברה המרכזת ידע הנדסי, יכולת פיקוח ברמה גבוהה, יצירתיות ויכולת לפתור תקלות במהירות. לאורך השנים צברנו ניסיון משמעותי במתן שירותי בנייה למגזר הפרטי וכיום יש לנו את כל הכלים לבצע עבורך עבודות צבע, שליכט צבעוני וצביעה אמנותית.

כל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מהיתרונות של צביעת בית פרטי דרכנו הוא להשאיר פרטים באתר ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת עם המומחים.

עבודת צבע פנים


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?