צביעה מחדש של בית עסק יכולה להשפיע בצורה דרמטית על האווירה, העיצוב והתחושה של הלקוחות או העובדים. הצביעה מתבצעת בדרך כלל במסגרת שיפוצים או כמובן לפני הקמת עסק חדש. הדרך הנכונה לצבוע את העסק היא לתאם את העבודה מול חברת בנייה מקצועית. תפקיד החברה הוא לצבוע את העסק בלי לפגוע בתפוקה וכמובן לנקות אחריה כדי להחזיר את הפעילות למסלול. כמו כן, יש לזכור שבמהלך צביעת בית מחיר נקבע בצורה שונה מאשר במסגרת צביעת עסק.

מה כוללות עבודות צביעה?

בעלי עסקים יכולים לרכז את כל עבודות הצביעה תחת קורת גג אחת באמצעות פנייה לחברת בנייה מקצועת. עבודות צביעה מול חברה כזו כוללות מלבד שיפוצים מכל הסוגים גם אפשרות להזמנת עבודות שפכטל. בנוסף, חברות עם ניסיון מבצעות שליכט צבעוני כדי לשדרג את חלל הפנים והחוץ של העסק וניתן להזמין מהן עבודות צבע מיוחדות וצביעה אמנותית. בעל העסק קובע את לוח הזמנים והתקציב וחברת הבנייה מעמידה לרשותו צוות מיומן.

למה בעת צביעת בית מחיר נקבע בצורה שונה?

פערי המחירים בין צביעת בית ועסק מושפעים מאופי הפעילות השונה של חברת הבנייה. בצביעת בית מחיר נקבע לפי פרמטרים כמו גודל השטח וסוג חומרי הגלם בלבד, בעוד בעסק יש משמעות ללוח הזמנים ולדרישות הרישיון. צביעה של מסעדות ובתי קפה למשל כפופה לתקנות של משרד הבריאות, בעוד צביעה של עסקים אחרים בענפי התעשייה מחייבת שימוש בחומרים עמידים ומיוחדים. לכל אחד מהגורמים האלה יש השפעה על תהליך העבודה ועל המחיר.

יש רק מקום אחד לעבודות צבע

לבעלי עסקים אין זמן לבזבז ולכן הם צריכים להיות בטוחים שעבודות הצבע מתבצעות עבורם על הצד הטוב ביותר. אנחנו בחברת י.ר. אשכנזי מבינים את זה ומציבים רף גבוה מאוד שקשה להתחרות איתו. אנו מקפידים על שירות מקצועי ואדיב ומסוגלים ליישם טכנולוגיות מתקדמות בהתראה קצרה. אצלנו תקבלו התחייבות לעמידה בלוח זמנים ואסטרטגיית פיתוח מותאמת לעסקים.

בשיפוץ עסק או צביעת בית מחיר הוא רק חלק מרשימת היתרונות שלנו ואפשר להתרשם מפרויקטים קודמים כדי לשאוב השראה.

צבע


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?