כל מבנה חייב לעבור שיפוץ אחת לתקופה, כאשר בין היתר, מטרת השיפוץ היא לחזק את יסודות המבנה ולהתאים אותו לסטנדרטים מקובלים מבחינה בטיחותית. כמו כן, בניה ושיפוץ מבנים נועדו להעלות את ערך הנכס מבחינה כספית ולחדש אותו בהיבט הדקורטיבי. הדבר החשוב הוא להקפיד על בניה ושיפוץ לפי תכנית אדריכלית מסודרת ותוך התייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים.

כל הסיבות לבצע שיפוץ

לבעלי בתים או דיירים במבנים משותפים כדאי לזכור ששיפוץ הוא השקעה משתלמת מבחינת ערך הנכס. ניתן למשל לתאם שיפוצים בשרון כדי להעלות את ערך הנכס בעשרות אחוזים ולהציב תחרות לבתים בתל אביב או בגוש דן. כמו כן, הלקוח נהנה מתכנית עבודה מקיפה ומסודרת שמאפשרת לו לשפץ את הבית לפי צרכים חדשים. בעזרת בניה ושיפוצים בשרון, כמו במקומות נוספים בארץ, ניתן להכין את הבית להתרחבות עתידית של המשפחה ולשפר את איכות החיים. הבניה מתבצעת על פי תקציב מוגדר ותוך התחייבות לעמידה בלוח זמנים.

מה כוללים שירותי בניה ושיפוץ מבנים במגזר הפרטי?

לקוחות במגזר הפרטי יכולים כיום ליהנות משירותי בנייה שמותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. זהו שירות שכולל עבודות חשמל ובהן הכנת שקעים והוספת שקעים בתוך הדירות, הנחת תשתית חשמל חדשה עבור כל המבנה והחלפת ארונות חשמל לפי תקן של כיבוי אש והרשות המקומית. במקביל, שירותי בניה ושיפוץ מבנים עשויים לכלול עבודות צבע וביצוע שפכטל במספר שכבות, עבודות אינסטלציה וכמובן עבודות גבס.

כמו כן, ניתן לנצל את השיפוץ כדי לחלק מחדש את הדירות במבנה ולבנות קירות בבלוקים ובגבס, להקים גדרות ושערים או לחילופין לבצע עבודות הריסה לפני ריצוף ובנייה מחדש.

שיפוצים בשרון מתחילים כאן

חברת י.ר אשכנזי מעסיקה צוות עובדים מקצועי שדואג לבצע כל פרויקט עם תשומת לב אישית וראייה כוללת עד לפרטים הקטנים, ומתמחה בשיפוצים ויזמות ובמתן שירותי בניה ללקוחות במגזר הפרטי. איתנו לא תצטרכו לקבל לבד את ההחלטות הקשות ותוכלו גם לתאם ליווי אדריכלי צמוד וליווי עיצוב פנים.

מומלץ להשאיר פרטים באתר כדי לקבל הצעת מחיר מסודרת על שיפוצים בשרון ובשאר אזורי השירות.

בנייה ושיפוץ מבנים פנים


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?