אחזקה חודשית היא בין השירותים החשובים ביותר עבור העסק. היות ש תקלה שלא מטופלת בזמן עלולה להחמיר ולהפוך לנזק בלתי הפיך – ומעבר לכך, רמת האחזקה עשויה לקבוע את המוניטין של העסק מול הלקוחות והספקים – אחזקה חודשית מבית י.ר אשכנזי בע"מ מגיעה עם גישה רצופה למוקד שירות אנושי במשך 24 שעות ביממה.

תפקיד מוקד 24 שעות בשירותי אחזקה

בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו לספוג הפסדים ולוותר על קבלת קהל בגלל בעיה במבנה, בחשמל או בצנרת. כתוצאה מכך, לקוחות במגזר העסקי שמתאמים שירותי אחזקה חודשית מקבלים את הזכות לפתוח קריאה מול המוקד התפעולי במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד ערוך לטפל באופן המהיר ביותר בכל בעיה ולהקצות אנשי מקצוע מובילים לכל קריאה או תקלה. מטרת המוקד היא להוות ציר בקשר בין הלקוח לנותני השירות, תוך קבלת הפניות ואספקת מענה ופתרונות בזמן אמת.

מה כוללים שירותי אחזקה חודשית?

הוצאה חודשית על שירותי אחזקה משתלמת עבור הלקוח במגזר העסקי. בעלי עסקים יכולים לפנות למוקד כדי לטפל בבעיות אינסטלציה וחשמל או להזמין תיקוני חירום. הזמינות של שירותי האחזקה חשובה לכל אורך שעות היום, כי תקלה קטנה בעסק עלולה להרחיק לקוחות ולפגוע בהכנסות. נוסף על כך, השירות כולל לצד אחזקת מבנים גם אחזקת מערכות אלקטרו מכאניות, ביצוע וניהול פרויקטים ועזרה בניהול וחיסכון באנרגיה.

במקרים מסוימים אפשר לנצל את שירותי האחזקה כדי לתאם עבודות גינון ושיקום מערכות השקיה. שירותי האחזקה הם למעשה הבסיס שעליו העסק יכול לנוע קדימה ולהישאר רלוונטי בעולם תחרותי. 

המענה למגזר העסקי מתחיל כאן

חברת י.ר אשכנזי גאה לתת מענה מקיף ללקוחות במגזר העסקי ולהציע גם שירותי אחזקה במחירים ללא תחרות. אנו מציבים את הלקוח בראש סדר העדיפויות ומשלבים את כל הפונקציות להפקת עבודה מקצועית על פי המלצות ותקנים. מטרתנו היא לסייע לבעלי עסקים להתמודד עם תקלות בלתי צפויות על הצד הטוב ביותר. אפשר לתאם מולנו שירותי אחזקה ולקבל גישה למוקד 24 שעות שהנו ידידותי וזמין עבורך. מומלץ להתרשם כבר עכשיו מרשימת הפרויקטים או ליצור עמנו קשר כעת ולתאם פגישת היכרות עם אחד הנציגים. 

אחזקה חודשית


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?