בעלי עסקים שמעוניינים לשפץ את החנות או הנכס, לטפל בתקלות ולרכז שירותי תחזוקה שוטפת תחת קורת גג אחת יכולים לעשות זאת במסגרת חברה שמתמחה בשיפוץ מסחרי כללי. קיימים הבדלים משמעותיים בין שיפוץ עבור קהל עסקי וקהל פרטי. במגזר המסחרי אין מקום לעיכובים וכל סטייה מלוח הזמנים עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים למוניטין של העסק. כמו כן, שיפוץ מסחרי כללי חייב להתבצע בלי לפגוע בעובדי העסק, בלקוחות ובקהל היעד הפוטנציאלי.

מה כולל שיפוץ מסחרי כללי?

שיפוץ מסחרי כולל בראש ובראשונה עבודות צבע ושפכטל. אלו עבודות שקל לבצע וניתן לראות את התוצאות שלהן באופן מיידי. צבע ושפכטל אחת לתקופה מסוימת עוזרים לרענן את מראה חלל הפנים של העסק ולחדש אותו בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. כמו כן, יש מקרים שבהם בעלי עסקים מזמינים את השיפוץ כדי לבצע עבודות גבס להנמכת תקרה או הקמת תקרות אקוסטיות ולהתאמת חלל מסחרי לייעוד חדש.

למה לשפץ את העסק?

ההוצאות על שיפוץ מסחרי כללי מוכרות מבחינת מס הכנסה ומע"מ, מה שמקל גם על עסקים קטנים ליהנות מהיתרונות שלו. כדאי לשפץ את העסק כי מדובר על הוצאה משתלמת בטווח הקצר והארוך ועל דרך מצוינת להציב תחרות מול מתחרים. העיצוב מעביר מסר חיובי ללקוחות ומבליט את היתרונות של העסק. שיפוץ מסחרי כולל התחייבות לפרויקט מהיר ללא הפרעה לפעילות העסק ואפשרות לתיאום עבודות לילה. בגמר המקום דואגת חברת השיפוץ לניקיון יסודי ומציבה את כל התנאים לחזרה לשגרה.

כל הסיבות לשפץ איתנו

לקוחות במגזר העסקי יודעים שהם יכולים לפנות לחברת י.ר אשכנזי כדי לתאם שיפוץ מסחרי כללי ועבודות מיוחדות. כדאי לבצע את השיפוץ איתנו כי יש בידינו פוליסת קבלנים ואנחנו מעסיקים צוות מיומן. רק בחברת י.ר אשכנזי מתחייבים לעבודה לילית נקייה וללוח זמנים מהיר ומדויק. ההתמחות שלנו בשיפוץ מסחרי מייצרת יתרונות משמעותיים עבור העסק ואנו יכולים לעמוד לרשותך החל מקבלת היתרי בניה ועד לעיצוב אדריכלי. אפשר להתרשם כבר עכשיו מרשימת הפרויקטים בהם היינו מעורבים וליצור קשר עם אחד הנציגים לתיאום פגישת היכרות.

שיפוץ מסחרי כללי


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?