הדגש העיקרי בשיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים הוא על עבודות אינסטלציה ולפעמים גם על ריצוף כללי ועבודות שפכטל. בעלי בתים פרטיים יכולים לתאם את השירות כדי להקים מערכת אינסטלציה חדשה בעקבות בלאי של צנרת ישנה, או להתמקד בתיקוני אינסטלציה על גבי הצנרת הקיימת. עבודות אינסטלציה מקצועיות כוללות התקנה של כלים סניטריים וטיפול ברטיבות. מטרת השיפוץ היא לשפר את איכות החיים ולהעלות את ערך הנכס לפני השכרה או מכירה.

מתי כדאי לשפץ חדרי אמבטיה ושירותים?

שיפוץ שירותים יכול להתבצע בנפרד או יחד עם שיפוץ אמבטיה. באופן עקרוני מומלץ לשלב בין השיפוצים כדי למנוע הוצאות מיותרות ולחסוך לכלוך ופגיעה בשגרה, אך ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות. המלצה נוספת היא לקבל הצעת מחיר מסודרת על חידוש אמבטיה והחלפת קרמיקה או ריצוף. בעזרת חידוש קרמיקה לאמבטיה ניתן לשנות בצורה משמעותית את מראה חלל הפנים ולהתאים אותו לסגנון העיצוב המודרני.

התמחות בשיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים

הדבר החשוב ביותר הוא לתאם שיפוץ של חדרי אמבטיה ושירותים מול חברה שמתמחה במגזר הפרטי. רק חברה המכירה את הצרכים של בעלי נכסים פרטיים תדע לבצע עבודות צבע, תיקון פגמים בקירות ועבודות אינסטלציה בהתאמה לשימוש היום-יומי הנעשה בבית. נוסף על כך, תקופת השיפוץ אינה קלה לרוב האנשים ולכן תפקידה של החברה הוא לערוך תיאום ציפיות מול הלקוח ולהכין תכנית עבודה מקיפה ומסודרת. במידת הצורך ניתן גם לנצל את השיפוץ כדי לבצע עבודות גבס לפי תכנית אדריכלית ולהוסיף עבודות אמנות בקרמיקה, פסיפס, אבן או זכוכית.

חדרי אמבטיה ושירותים כמו שתמיד חלמת

חברת חברת י.ר אשכנזי מתמחה במתן שירותי בנייה ושיפוצים עבור בעלי בתים במגזר הפרטי. אנו מציבים את הלקוח בראש סדר העדיפויות ומקפידים על שירות מקצועי ואדיב. הדגש העיקרי של החברה או על יישום טכנולוגיות מתקדמות המשמשות לבנייה ושיפוץ פרויקטים. כמו כן, העובדים של חברת י.ר אשכנזי נבחרים בקפידה ואנו מתחייבים לעמידה בלוח זמנים. לאורך השנים צברנו ניסיון משמעותי גם בשיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים והגיע הזמן לבקר באתר הרשמי כדי להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים.

צילום: נדב פקט


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?