בית פרטי עם חצר או גינה הוא חלומם הרטוב של בעלי משפחות בכל רחבי הארץ. אחת הדרכים לנצל בצורה נכונה את חלל החוץ של הבית הפרטי היא לבנות מטבחי חוץ, כאשר את המטבחים ניתן לבנות כחלק משיפוץ יסודי או בפרויקט ספציפי. מטבחי חוץ נבנים בהתאמה לדרישות הלקוח ותוך התייחסות מדויקת למידות החצר והגינה ובנוסף לכך, ניתן לבנות מטבחי חוץ יחד עם פינת מנגל ייעודית וליהנות מכל העולמות.

איך בונים מטבח חוץ?

בניית מטבח חוץ לבית פרטי מתבצעת בצורה שונה מאשר בניית מטבח רגיל. ראשית, יש צורך בתכנון נכון של השטח כדי לשלב בין גרילים, מקררים, כירות צד ומגירות חימום. המטרה היא להפוך את מטבח החוץ לנוח ונגיש לא פחות מאשר מטבח הפנים וכך לבלות בחצר לכל אורך השנה. שנית, בניית מטבח חוץ מתבצעת תוך חיבור הציוד למערכת החשמל והאינסטלציה. כדאי לבחור היטב את אנשי המקצוע שמחברים את מטבח החוץ לצנרת ולחשמל ולמנוע בעיות לא רצויות. בשלב האחרון מקימים פתרונות הצללה כדי לשפר את התנאים ולשדרג את החצר.

היתרונות של פינת מנגל ייעודית

ההבדל העיקרי בין מטבח חוץ לבין עמדת גריל הוא שבמטבח אפשר להכין את כל הסעודה ולהישאר לצד האורחים במהלך הבילוי החברתי. כמו כן, בתוך המטבח יש מקום נפרד לפינת מנגל ייעודית. הפינה נמצאת בדרך כלל בצד של המטבח והיא לא מפריעה לבילוי עם המשפחה או החברים. הלקוח הפרטי יכול לבחור את האביזרים המשלימים שמתאימים לו ולשדרג עם הזמן את המטבח בעזרת מכונת קרח, טאבון ועוד.

מטבח חוץ בסטנדרט של מטבח פנים

בחברת י.ר אשכנזי מתמחים במתן שירותי בנייה, שיפוצים ויזמות ללקוחות במגזר הפרטי ומוכנים להתחייב לסטנדרטים מחמירים גם בהקמת מטבחי חוץ. צוות העובדים שלנו שם לב לפרטים הקטנים ועומד לרשותך בכל מקרה של דילמה או התלבטות. נציגי החברה גם נותנים מענה לעיצוב אדריכלי ויודעים איך לבנות מטבחי חוץ עם ערך מוסף.

ביכולתך להתרשם כבר עכשיו מהפרויקטים הנבחרים שלנו ולתאם פגישת ייעוץ להצעת מחיר על הקמת מטבח – בתוספת פינת מנגל ייעודית – או בלעדיה.

פינות מנגל מטבחי - פנים


    ©2024 IMAGIN - BE EXCLUSIVE 

    × איך אפשר לעזור לך?

    Log in with your credentials

    Forgot your details?